Regulamin , Reklamacje.

Asortyment w tym sklepie internetowym jest od polskiego producenta co oznacza że oferowane wózki dziecięce są polskiego pochodzenia.

 1.Sklep internetowy firmy KRASNAL prowadzi sprzedaż towarów ( polskich wózków dziecięcych własnej marki oraz fotelików samochodowych ) za pośrednictwem sieci Internet. 

Ogłoszenia, reklamy, cenniki i inne informacje, zamieszczone na stronie Sklepu Internetowego, poczytuje się w razie wątpliwości nie za ofertę, lecz za zaproszenie do zawarcia umowy (art. 71 Kodeksu cywilnego). Nie stanowią one również zapewnienia sprzedawcy w rozumieniu ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz. U. z 2002 r., Nr 141, poz. 1176 ze zmianami).

 2.Zamówienia są przyjmowane przez strony : www.wozki-krasnal.pl , w wyjątkowych  przypadkach telefonicznie : ( +48 ) 502 483 283 . Po złożeniu zamówienia klient dostaje e-mailem  informację o jego przyjęciu z prośbą o potwierdzenie. 

2a.Do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się KRASNAL , w tym do korzystania ze Sklepu, niezbędne jest spełnienie następujących minimalnych wymagań technicznych:

1) połączenie z siecią Internet;

2) posiadanie przeglądarki internetowej:

  1. a) Internet Explorer w wersji 8.0 lub nowszej z włączoną obsługą ActiveX, JavaScript i Cookies lub

  2. b) Mozilla Firefox w wersji 22.0 lub nowszej z włączoną obsługą appletów Javy, JavaScript i cookies lub

  3. c) Google Chrome w wersji 28.0 lub nowszej z włączoną obsługą appletów Javy, JavaScript i cookies lub

  4. d) Opera w wersji 12.0 lub nowszej z włączoną obsługą appletów Javy, JavaScript i cookies lub

  5. e) Apple Safari 5.0 lub nowszej z włączoną obsługą appletów Javy, JavaScript i cookies;

3) posiadanie przez Klienta czynnego i odpowiednio skonfigurowanego konta poczty elektronicznej;

4) minimalna rozdzielczość ekranu 1024 x 768 pikseli

3. Procedura zawarcia Umowy sprzedaży

3a. W celu zawarcia Umowy sprzedaży za pośrednictwem Sklepu internetowego należy wejść na stronę internetową www.wozki-krasnal.pl, dokonać wyboru towaru i jego kolorystyki z oferty Sklepu, podejmując kolejne czynności techniczne w oparciu o wyświetlane Klientowi komunikaty oraz informacje dostępne na stronie.
3b. Wybór zamawianych Towarów przez Klienta jest dokonywany poprzez ich dodanie do koszyka.
3c. W trakcie składania Zamówienia – do momentu naciśnięcia przycisku „Zamawiam” – Klient ma możliwość modyfikacji wprowadzonych danych oraz w zakresie wyboru Towaru. W tym celu należy kierować się wyświetlanymi Klientowi komunikatami oraz informacjami dostępnymi na stronie.
3d. Po podaniu przez Klienta korzystającego ze Sklepu internetowego wszystkich niezbędnych danych, wyświetlone zostanie podsumowanie złożonego Zamówienia. Podsumowanie złożonego Zamówienia będzie zawierać informacje dotyczące:

a.) przedmiotu zamówienia,
b.) jednostkowej oraz łącznej ceny brutto  zamawianych produktów lub usług, w tym kosztów dostawy oraz dodatkowych kosztów (jeśli występują),
c.) wybranej metody płatności,
d.) wybranego sposobu dostawy,
e.) czasu dostawy,

3e. W celu wysłania Zamówienia konieczne jest , podanie danych osobowych oznaczonych jako obowiązkowe oraz naciśnięcie przycisku „Złóż zamówienie”.
3d. Wysłanie przez Klienta Zamówienia stanowi oświadczenie woli zawarcia z KRASNAL sc . Umowy sprzedaży, zgodnie z treścią Regulaminu.
3f. Po złożeniu Zamówienia, Klient otrzymuje wiadomość e-mail, zawierającą ostateczne potwierdzenie wszystkich istotnych elementów Zamówienia.
3g. Umowę traktuje się za zawartą z momentem otrzymania przez Klienta wiadomości e-mail, o której mowa powyżej.
3h. Umowa sprzedaży zawierana jest w języku polskim, o treści zgodnej z Regulaminem

3i.Wszystkie ceny towarów w e-sklepie są cenami brutto i zawierają podatek VAT.
3j.  Oferta ważna tylko na terenie Polski, przy zamówieniach zagranicznych prosimy o kontakt pod e-mail: sklep@wozkikrasnal.pl
3k. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę przez cały rok.

 4. Wystawiamy dowód sprzedaży , na żądanie klienta wystawiamy Fakturę VAT.
 
5. Klient może wprowadzić zmiany w zamówieniu do momentu otrzymania e-maila,    potwierdzającego wysyłkę  zamówionych towarów. 

6. Wysyłki - nasza firma może realizować wysyłkę w najkrótszym czasie od złożonego zamówienia w dni robocze firm kurierskich [ przeważnie od 3 do 10 dni od zaksięgowania wpłaty lub potwierdzenia zamówienia ]  .

Jeżeli towar można wrzucić do koszyka to oznacza że jest dostępny w jak najkrótszym czasie [ max 3 - 10 dni].
 
7. Wysyłka na terenie Polski :
Realizacja wysyłki odbywa się aktualnie dostępną firmą kurierską  .
Bez możliwości wybierania przez klienta [ odbiorcę ] i może to być : INPOST , DHL  , POCZTEX

8. Koszt przesyłki ponosi kupujący i jest to kwota którą wygeneruje system podczas składania zamówienia - różna ze względu do rodzaj kuriera . Mieści się z zakresie od 0,00 zł do 40,00 zł

Wysyłki są realizowane w dni robocze tzn : od poniedziałku do piątku.

Wpłata na konto lub wysłanie nam potwierdzenie wpłaty przyspiesza czas realizacji zamówienia.
PROSIMY O SPRAWDZENIE W OBECNOŚCI KURIERA STANU KAŻDEJ PRZESYŁKI 
Jeżeli są zastrzeżenia co do jej stanu prosimy o spisanie protokołu.

 9. Płatności za zamówione artykuły można dokonać :
      - u kuriera przy odbiorze towaru 
      - wpłatą na konto bankowe : 

PKO KŁOBUCK nr konta : 23 1020 1664 0000 3302 0378 5417

10. Każdy zakupiony towar w naszym sklepie jest NOWY oraz zapakowany w folię oraz karton lub drugą folię w zależności od specyfikacji produktu i wysyłki jego.

11. Razem z przesyłką towaru dostarczane są: gwarancja - ważna na terytorium Polski , instrukcja obsługi 

12. W chwili odbioru towaru Kupującemu zalecamy dokładne sprawdzenie przesyłki i jeżeli są zastrzeżenia zalecamy też sporządzenie protokołu szkody.

13.W przypadku stwierdzenia uszkodzeń lub niezgodności, należy skontaktować się z naszym sklepem oraz można złożyć reklamację . Istnieje możliwość że kupujący zostanie poproszony o dostarczenie protokołu szkody. Towary znajdujące się w ofercie sklepu internetowego www.wozki-krasnal.pl są fabrycznie nowe, są objęte też rękojmią na wady ukryte. Reklamacje z tytułu rękojmi są rozpatrywane zgodnie z przepisami Kodeksu Cywilnego. Do towarów objętych gwarancją producenta dołączona jest podstemplowana przez Sprzedającego karta gwarancyjna wraz z dowodem zakupu, które stanowią podstawę do reklamacji. 

14. W przypadku problemów z towarem bardzo prosimy o kontakt. JESTEŚMY PO TO ŻEBY PAŃSTWU POMÓC Doświadczenie mówi, że większość nieporozumień można rozwiązać polubownie, bez zbędnych złośliwości. Nikt nie jest nieomylny.

15. Każdy produkt objęty jest 12 miesięczną gwarancją .Sklep ponosi odpowiedzialność przez 2 lata od daty zakupu w przypadku niezgodności towaru z umową zgodnie z Art. 10 Ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej z 27 lipca 2002 r.
Klient traci uprawnienia określone w w/ ustawie, jeżeli przed upływem dwóch miesięcy od stwierdzenia niezgodności towaru z umową nie zawiadomi sklepu o tym fakcie.
W przypadku niezgodności towaru z umową reklamowany towar wraz z pismem określającym niezgodności oraz oczekiwania dotyczące sposobu realizacji naszych zobowiązań, należy odesłać na koszt własny  na adres korespondencyjny podany na stronie sklepu, określając sposób realizacji zobowiązań sklepu. 
Klient ma prawo, żądać doprowadzenia go do stanu zgodnego z umową poprzez nieodpłatną naprawę albo wymianę, chyba, że naprawa albo wymiana są niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów. Jeżeli sklep nie będzie w stanie wywiązać się z określonych żądań, Klient ma prawo domagać się stosowanego obniżenia ceny albo może odstąpić od umowy.

W ramach gwarancji, w przypadku każdej zasadnej reklamacji Klient nie ponosi żadnych kosztów - w tym również kosztów transportu, w przypadku wszelkich napraw w okresie gwarancyjnym

W celu złożenia reklamacji w pierwszej kolejności należy sporządzić i przesłać pismo reklamacyjne drogą mailową na adres: sklep@wozkikrasnal.pl . Zgłoszenia trafiają bezpośrednio do osoby która jest odpowiedzialna w sklepie KRASNAL za rozwiązywanie wszelkich trudności i problemów - gwarantuje to najszybszą i najbardziej skuteczną procedurę załatwienia każdej sprawy

Mając na uwadze fakt, że każde zgłoszenie ma zapewne tryb pilny, pracownik techniczny sklepu KRASNAL w godzinach pracy biura odpowiada na reklamacje na bieżąco ( max 48 godzin ). Każde zgłoszenie jest traktowane indywidualnie.

Prawidłowe zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać:

imię i nazwisko klienta
numer paragonu/faktury/dowodu sprzedaży
datę zakupu
datę zauważenia wady
model wózka lub innego artykułu
szczegółowy opis problemu ( jeżeli można to zdjęcia które przyspieszą procedurę )
telefon kontaktowy

proszę kliknąć w napis poniżej  :
Formularz do pobrania 

Po ustaleniu zasadności złożonej reklamacji ustalony zostanie termin odbioru przedmiotu lub jeżeli złożona reklamacja nie jest zasadna jak można pomóc Klientowi.

W celu zminimalizowania dyskomfortu w związku z brakiem możliwości korzystania z wózka lub innego produktu w trakcie reklamacji, dokładamy wszelkich starań, aby ten czas był jak najkrótszy. Stąd też, aby zaoszczędzić kilka dni - towar do naprawy trafia bezpośrednio od Klienta - również po naprawie/wymianie zwracany jest bezpośrednio do Klienta. Omijając nasz sklep większość reklamacji realizowana jest w ciągu zaledwie kilku dni.

Wózek lub inny towar który kwalifikuje się do naprawy w serwisie najkorzystniej jest wysłać z początkiem tygodnia, wtedy wysoce prawdopodobne jest że naprawiony/wymieniony towar odesłany będzie po kilku dniach tego samego tygodnia. Podstawę do reklamacji stanowi dowód zakupu oraz karta gwarancyjna.

16. Zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy.

Jako konsument możesz zwrócić nie używane przedmioty kupującemu . Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru .

Od daty oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru na włsny koszt . Sprzedawca powinien wypłacić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy odliczając ewentualne poniesione przez niego  ( sprzedającego ) koszty wysyłki ( transportu ). Przedsiębiorca będzie mógł odłożyć zwrot otrzymanych płatności do chwili odbioru towaru lub przekazania dowodu jej odesłania.

Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

Konsument będzie ponosić odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy, jeśli korzystał z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktu.

17. Postanowienia końcowe

17a. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy KRASNAL sc. a Klientem, który jest konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego, zostaje poddane sądom właściwym zgodnie z postanowieniami właściwych przepisów Kodeksu postępowania cywilnego.

17b. Sądem właściwym do rozstrzygania sporów powstałych na tle zawartej umowy jest sąd właściwy dla konsumenta.

17c. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego, przepisy Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego

18. " KRASNAL " sc . będący operatorem sklepu internetowego www.wozki-krasnal.pl jest Administratorem Danych Osobowych Klientów Sklepu Internetowego zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2014 r., poz. 1182 ze zmianami).
19.
 Cennik, oferty specjalne, promocje oraz wyposażenie modeli mogą ulec zmianie z powodów uzasadnionych wymogami rynkowymi lub prawnymi. Wszelkie dane zawarte na niniejszych stronach internetowych mają charakter orientacyjny. Właściciel sklepu internetowego w każdej chwili może wnieść zmiany do modeli oraz ofert opisanych na niniejszych stronach internetowych z przyczyn technicznych lub handlowych. 


Ustawa o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.)

ŻYCZYMY UDANYCH ZAKUPÓW